Ένα βασικό λάθος είναι η σκέψη πως ο “καθένας” είναι ο αγοραστής σας. Οι μεγαλύτερες εταιρείες μπορεί να είναι σε θέση να προσελκύσουν μια ευρεία αγορά, αλλά υπάρχει λόγος που πιστεύουν πως, “τα κέρδη βρίσκονται στις καινοτόμες ιδέες”. Μια καινοτόμα ιδέα είναι το σημείο που θα έχετε τη μεγαλύτερη μόχλευση ως μικρή επιχείρηση. Για να αναπτύξετε μια καινοτόμα ιδέα και να προσελκύσετε τους αγοραστές, θα πρέπει να καταλάβετε τις δυσκολίες, τα προβλήματα, τους τρόπους ενεργοποίησης και τις προτεραιότητές.

Τι ωθεί τους πελάτες σας ώστε να αποφασίσουν να αγοράσουν; Πώς νιώθουν μετά την αγορά; Η γνώση αυτών των πραγμάτων θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μηνύματα που επιδρούν επάνω τους και δημιουργούν μια συναρπαστική υπόθεση για τη λύση που ψάχνετε.

Ξεκινήστε σκεπτόμενοι τους υπάρχοντες πελάτες σας και με ποιον θα θέλατε να συνεργαστείτε. Στη συνέχεια, δημιουργήστε ένα προφίλ για τους καταναλωτές σας ώστε να ξεκινήσετε τη διαδικασία να μπείτε στη σκέψη του ιδανικού πελάτη σας.